Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Έλεος πια με τον Ο.Α.Σ.Θεσσαλονίκης


Από την αρχή της εβδομάδας κυκλοφορούν τα καινούρια εισιτήρια του ΟΑΣΘ στην πόλη τα οποία είναι εξωφρενικά. Από το Μάιο του 2010, έχουν αυξηθεί οι τιμές των εισιτηρίων 2 φορές...
την ώρα που αρκετά δρομολόγια λεωφορείων έχουν κοπεί, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να περιμένουν το λιγότερο 20 λεπτά στη στάση και υποχρεούνται να μπουν σε λεωφορεία των 80 ατόμων που, όμως, μεταφέρουν τουλάχιστον 100.
Επιπλέον, όσον αφορα τις ίδιες τις τιμές, είναι απαράδεκτο μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, το φοιτιτικό εισιτήριο ( που με αφορά άμεσα ) να έχει πάει απο 0,25 σε 0,40 και μάλιστα σύμφωνα με το καινούριο σύστημα του ΟΑΣΘ, το εισιτήριο των 0,40 ( 0,80 για όσους δεν έχουν πάσο ), χρησιμοποιείται μόνο σε ένα λεωφορείο. Όποιος μένει στα προάστια, και είναι αναγκασμένος να χρησιμοποιεί το λιγότερο 2 λεωφορεία για να φτάσει στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, είναι υποχρεωμένος να δίνει 0,50 ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί τα 2 λεωφορεία που του αναλογούν ( 1 ευρώ για ό! σους δεν είναι κάτοχοι πάσο ). Έχω να σχολιάσω ότι ένα μήνα πριν, 1 ευρώ ήταν η αξία του ημερήσιου εισιτηρίου για τουσ φοιτητές και τους σπουδαστές, που τώρα πια είναι 2 ευρώ, ενώ τα 2 ευρώ που χρειαζόταν κάποιος χωρίς πάσο για ημερήσια μετακίνηση, τώρα πια έγιναν 4...!!! Αξίζει να σημειωθεί, ότι με τα παλιά εισιτήρια, είχες τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις μέχρι και 4 λεωφορεία εντός 70 λεπτών της ώρας.
Η ίδια τραγική κατάσταση είναι και με τις μηνιαίες κάρτες που από 12 ευρώ έγιναν 15, την ώρα που πριν 2 μήνες ο ΟΑΣΘ είχε σχεδόν κάθε βδομάδα και από μία στάση εργασίας συμμετέχοντας (δικαιολογημένα )στις απεργίες των εργαζομένων.
Όσο και αν οι τιμές είναι χαμηλότερες σε σχέση με την Αθήνα, είναι προφανές ότι οι επιβάτες της Θεσσαλονίκης μετακινούνται αποκλειστικά με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που εκμεταλλεύεται στο έπακρο το μονοπώλιο και δεν είναι τυχαίο που ακόμα και ηλικιωμένοι άνθρωποι, πλέον, δίνουν το εισιτήριό τους στον επόμενο επιβάτη, μόλις κατέβουν από το λεωφορείο..
Τελειώνοντας, 8α ήθελα να σχολιάσω ότι καθημερινά μετακινούνται με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ περίπου 300.000 επιβάτες, εκ των οποίων οι περισσότεροι φοιτητές, μαθητές, άνεργοι και ηλικιωμένοι και είναι πραγματικά λυπηρό από έναν Οργανισμό που συστάθηκε για να εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό, να προσπαθεί να βγάλει κέρδος από αυτούς τους πληθυσμούς, με τη δικαιολογία της άυξησης της τιμής των καυσίμων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: